برای بهینه سازی موتور جست و جو برای برند چه کنیم؟

بهینه سازی موتور جست و جو برای برند

اگر می خواهید در بهترین جایگاه موتور جست و جوگر گوگل قرار بگیرید، مهم ترین نکته و قانون برای پیروی، تولید محتوای منحصر به فرد است. اما گاهی برای بهتر دیده شدن باید کارهای دیگری نیز انجام دهید. آیا شما تمامی ویژگی های یک برند را دارید؟ آیا قابلیت جست و جو شدن توسط کاربران در موتور جست و جوی گوگل را دارا هستید؟ اگر خلاف این است باید بهینه سازی موتور جست و جو برای برند را یادبگیرید.

بهینه سازی موتور جست و جو برای برند

اگر همین حالا نام تجاری خود را در جستجوی گوگل تایپ کنید، چه چیزی می بینید؟ هنگامی که شخصی در جستجوی نام کسب و کار یا همان نام برند شما است، قطعا می خواهید تا وب سایت شما در صفحه نتایج موتور جست و جو ظاهر شود و شما در اولین نتیجه باشید.
امروز، قرارگیری در نتایج حاصل از جستجوی نام برند متفاوت از زمانی است که بازاریابان دیجیتال شروع به بهینه سازی می کردند. المان های مختلفی برای نتایج ارگانیک وجود دارد؛ جست و جوی محلی، نتایج ویدئویی، نتایج تصویری، نتایج خبری و موارد دیگر.
آیا برند شما تمامی این موارد را در بر می گیرد؟ برای آگاهی از این فرصت ها و کسب اطلاعات درباره چگونگی بهینه سازی موتور جست و جو برای برند، ادامه مطلب را بخوانید.

 

بهینه سازی موتور جست و جو برای برند

برای تمامی بخش های SERP، بهینه سازی نمایید

بهینه سازی برای همه بخش های نتایج موتور جستجو به منابع و زمان زیادی نیاز دارد و البته تلاش برای ظاهر شدن در همه بخش ها برای همه برندها معنی نخواهد داشت.
در حالی که بسیاری از بازاریابان در تلاش هستند تا با تایپ نام برند خود، در تمامی بخش های صفحه نتایج موتورهای جست و جو ظاهر شوند، برخی از برندها نمی توانند در تمامی این بخش ها جایگاهی کسب کنند. تکنیک های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. پیشنهاد ما بهره بردن از تخصص بهترین متخصصان سئو است تا برندینگ را در صفحه نتایج گوگل آسان کنند.

از تکنیک های جست و جوی ارگانیک کمک بگیرید

لیست های جستجوی استاندارد که به آن "Blue link" نیز گفته می شود، نتایجی است که از زمان شروع جست و جو زیر نوار جستجو ظاهر شده است.
به طور معمول، از تکنیک های مختلفی برای بهینه سازی موتور جست و جو برای برند استفاده می شود. اما برای آنکه بتوانید در بهترین جایگاه قرار بگیرید، بهتر است از همان تکنیک های جست و جوی ارگانیک استفاده کنید.
یکی از صفحات هدف خود را که معمولا همان هوم پیج است را انتخاب کرده و حتما نام برند خود را در سئو تایتل قرار دهید. به این صورت شانس آسان تر ظاهر شدن برند تجاری شما بالا می رود.
البته نام برند شما می تواند در سئو تایتل سایر صفحات نی قرار گیرد. اما قرار گیری آن در آخرین قسمت نشان دهنده کم اهمیت تر بودن نام برند در سایر صفحات وب سایت است.
یک راهنمای درست برای لینک سازی ایجاد نمایید. سپس به درستی شروع به لینک سازی کنید و به این صفحه هدف لینک دهید. رفته رفته گوگل برند شما را شناسایی کرده و به آن اعتبار می بخشد.

بهینه سازی موتور جست و جو برای برند

 

روی جست و جوی محلی کار کنید

برای بهینه سازی موتور جست و جو برای برند شما می توانید روی جست و جوی محلی کار کنید. برای این کار باید حساب Google My Business My (GMB) خود را فعال نمایید. به عنوان مدیر وب سایت، شما می بایست مکان فیزیکی کسب و کارتان را به همراه ساعت و روهای کاری اعلام نمایید. به این ترتیب می توانید در نتایج جست و جوی ارگانیک ظاهر شوید.

شما و کاربران و مشتریان شما می توانند تصاویری از کسب و کار و محل شرکت شما به این بخش اضافه کنند. همچنین برای مشتریان شما امکان اضافه کردن نظر و ایجاد بررسی وجود دارد. به این ترتیب سایر افراد می توانند اطلاعات مختلفی در خصوص کسب و کار شما به دست آورند.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، بهینه سازی موتور جست و جو برای برند می تواند به بهتر شناخته شدن شما کمک کند. بدون تردید بدون استفاده از تکنیک های سئو، شما جایی در این دنیای پر رقابت نخواهید داشت. پس بهتر است به دور از فوت وقت، به سرعت کاری انجام دهید تا از عرصه رقابت بیرون نمانید.

مطالب مرتبط
راه های دریافت بک لینک ارگانیک

دریافت لینک این روزها چیزی از یک جنگ تمام عیار کم ندارد. در حالی که ساخت لینک به عنوان یک فعالیت مهم در سئو شناخته می شود، اما شیوه ایجاد و ساخت آن…

0 نظر 1400-03-19
داستان کاربر سئو چیست؟

اگر مدت زمان یادی باشد که در حوزه سئو یک وب سایت فعالیت می کنید، احتمالا می دانید که موفقیت در این کار، تنها به یک استراتژی خوب منتهی نمی شود. این…

0 نظر 1400-03-17
بهینه سازی موتور جست و جو برای برند

اگر می خواهید در بهترین جایگاه موتور جست و جوگر گوگل قرار بگیرید، مهم ترین نکته و قانون برای پیروی، تولید محتوای منحصر به فرد است. اما گاهی برای بهتر…

0 نظر 1400-03-15
راه های بالا بردن رتبه الکسا

بالا بردن رتبه الکسا بسیار مهم است. الکسا رنک این امکان را به شما می دهد که عملکرد محتوای خود را نسبت به سایت های دیگر ببینید. اگر رتبه وب سایت شما…

0 نظر 1400-03-11
معرفی بهترین افزونه های سئو برای کروم

همانطور که متخصصان بازاریابی دیجیتال خیلی خوب می دانند، روند این صنعت به سرعت در حال پیشروی است. به همین تلاش برای همگام شدن با مسیری که مرتب در حال…

0 نظر 1400-03-07
ارسال دیدگاه