انواع روش های تولید محتوا برای وب سایت کدامند؟

انواع روش های تولید محتوا

همان طور که در مطالب پیشین گفتیم، این روزها برای ماندن در عرصه رقابت، باید بتوانید در دنیای آنلاین، جایگاه مناسبی برای خود ایجاد کنید که این جز به کمک تولید محتوای خوب، سئو و طراحی حرفه ای سایت میسر نیست. در مطلب تعریف سئو به زبان ساده، از اهمیت تولید محتوا سئو شده سخن گفتیم. در این مطلب از وبلاگ رایان بهمن پرداز، قصد داریم به معرفی انواع روش های تولید محتوا برای وب سایت بپردازیم. با ما همراه باشید.  

انواع روش های تولید محتوا برای وب سایت

شناخت انواع روش های تولید محتوا برای وب سایت به شما کمک می کند تا با دید بهتری به اهداف خود برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج موتور جست و جو برسید. چرا که انواع روش های تولید محتوا گسترده است و باید بسته به هدفی که دارید، چند مورد را برای وب سایت برگزینید. البته برای تعیین استراتژی ها، بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.
کارشناسان حرفه ای رایان بهمن پرداز، با سابقه زیاد و همکاری های گسترده، می توانند مسیر را برای رسیدن به اهدافتان، هموار سازند.

روش های تولید محتوا


روش های مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد که شما می توانید با توجه به کسب و کار خود، یکی را انتخاب نمایید و مطابق با آن اقدام به محتواسازی کنید. انوع روش های برای تولید محتوا برای وب سایت می تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد:

صفحات محصول

این صفحات را می توانیم درواقع نان و کره هر وب سایت تجاری خرده فروشی بنامیم. یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای SEO و هم به عنوان صفحه فرود PPC عمل کند. این صفحه است که می تواند در نهایت منجر به فروش شود و سودآوری خوبی را برای کسب و کار به همراه داشته باشد.

پست های وبلاگ

ساخت یک وبلاگ می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای موثر سئو شده باشد. به طور کلی، پست های وبلاگی بیشتر از صفحات محصول جذاب هستند و می توانند لینک های بیشتری دریافت نمایند. بنابراین ساخت صفحات وبلاگی می توانند یکی از راه های عالی برای بیشتر کردن قدرت وب سایت شما باشد. از آنجایی که وبلاگ ها انعطاف پذیری زیادی دارند، می توانند میزبان محتواهای مختلفی باشند.      

مقالات و اخبار

یکی دیگر از بهترین انواع روش ها برای تولید محتوا، تولید مقالات و اخبار است، پس می توانید به مقاله خبری، مصاحبه ها و یا یک بخش ویژه فکر کنید. این نوع محتوا را اغلب می توانید در وب سایت هایی با سبک روزنامه یا مجله بیابید.   

لیست ها

لیست در واقع فقط نوعی مقاله است، اما قالب بندی آن به صورت لیست خواهد بود؛ مانند 10 مورد از چک لیست سئو. به طور کلی این دسته از مقالات برای کاربران جذاب تر بوده و در نتایج جست و جو و در فیدهای شبکه های اجتماعی، قابلیت کلیک شدن بیشتری دارند.

راهنماها

دسته دیگری از انواع روش های تولید محتوا که در قالب راهنما قرار می گیرند، محتواهای طولانی تری هستند که به طور دقیق، نحوه انجام کار را توضیح می دهند. بسته به استراتژی سایت، شما می توانید یک راهنمای کامل در وب سایت قرار دهید و یا خلاصه ای از آن را تهیه نمایید. برخی از افراد گزیده ای از راهنما را تهیه کرده و برای خواندن مطالب، کاربران را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام می کنند.

فیلم ها

به طور کلی تعداد فیلم ها در صفحات وب سایت، کمتر دیده می شوند. در نتیجه، می توان با ایجاد یک ویدئو به جای مقاله، در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی راحت تر به جایگاه مد نظر در نتایج موتور جست و جو رسید. بسته به نوع سایت و یا شغلی که دارید، می توانید ویدئوهای مناسب و مرتبطی را برای جذب کاربران و رتبه بندی بهتر ایجاد کنید. حتی می توانید ویدئوهای آموزشی از طریقه مصرف محصولات خود تولید کرده و در وب سایت قرار دهید.

روش های تولید محتوا

اینفوگرافیک

یکی دیگر از انواع روش های تولید محتوا، اینفوگرافیک ها هستند. اینفوگرافیک تصاویر با قالب بزرگ که حاوی داده های زیادی (اغلب به صورت نمودار) در یک موضوع واحد هستند. اینفوگرافیک ها می توانند تعداد زیادی از صفحات پیوند را به همراه داشته باشند. همچنین آن ها می توانند به راحتی در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در ذهن مخاطب جا بگیرند.  

اسلایدها

اسلایدها مجموعه ای از تصاویر مرتبط به هم هستند که جذابیت زیادی در وب سایت ایجاد می کنند. گاهی اوقات تصاویر بهتر است متن می توانند مخاطب را جذب نمایند. به همین دلیل شما می توانید از تصاویر برای نمایش آنچه که می خواهید بگویید، استفاده نمایید. طراحی اسلاید مناسب می تواند تاثیر زیادی بر رضایت کاربر از ورود به وب سایت شما داشته باشد.     

واژه نامه ها

به جرات می توانیم بگوییم که این روزها بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات در خصوص اصطلاحات و معانی واژه های تخصصی، به جای فرهنگ لغت، به موتور جست و جوگر گوگل روی می آورند. اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید، می توانید یک واژه نامه کاملا بهینه شده و کال تهیه کنید. به این صورت می توانید ترافیک زیادی به وب سایت خود بکشانید. اصطلاحات پزشکی، حوزه تخصصی وب سایت، معماری و ... می تواند بسیار موثر باشد.      

دایرکتوری ها

دایرکتوری طبقه بندی مفیدی است که از لینک های سایت ها یا منابع پیرامون یک موضوع مشخص در آن استفاده می شود. به عنوان مثال، سایتی در خصوص عطر، می تواند فهرستی از مکان های مناسب برای خرید عطر،  از فروشگاه های کوچک گرفته تا فروشگاه های مستقل را ارائه نماید.

سخن پایانی

اکنون با انواع روش های تولید محتوا برای وب سایت آشنا هستید و می دانید که هر یک از این روش ها می توانند به شما برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج موتور جست و جو کمک کنند. گرچه شناخت این روش ها می توانند دید شما را برای تولید محتوای سئو شده باز کند، اما بهتر است برای سرعت بخشیدن به نتایج، از متخصصان ما در شرکت رایان بهمن پرداز کمک بگیرید.

 

مطالب مرتبط
بک لینک نوفالو چیست

تاثیر دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر در افزایش رتبه بندی وب سایت در گوگل و همچنین قدرت دامنه بسیار زیاد است. به همین دلیل بسیاری از وب مستران،…

0 نظر 1399-11-04
بازاریابی سئو چیست؟

با توجه به آنچه که در مقاله های پیشین به آن ها پرداختیم، اکنون با تعریف سئو به زبان ساده آشنا هستیم و از اهمیت آن برای موتورهای جست و جو آگاهیم. همان…

0 نظر 1399-11-01
سئو کلاه سیاه چیست؟

حضور در صفحات برتر نتایج موتور جست و جو، برای رشد هر تجارت آنلاینی بسیار حیاتی است. اما روش های درست و غلطی برای بهینه سازی موتور جست و جو وجود دارد…

0 نظر 1399-10-30
تعداد کلمات مناسب برای مقالات سایت

تعداد کلمات مناسب برای مقالات سایت چقدر است؟ هنگامی که صحبت از سئو سایت به میان می آید، سوالات مختلفی در ذهن همه کسانی که در حوزه کسب و کار آنلاین…

0 نظر 1399-10-29
اهمیت به روز رسانی محتوا

به روز رسانی محتوا چقدر در سئو چقدر اهمیت دارد؟ بیشتر مطالب برای به دست آوردن حداکثر ورودی ها شکست می خورند. سرانجام از ارزش تمام مطالب کاسته می شود…

0 نظر 1399-10-28
ارسال دیدگاه