ویژگی های صفحه تماس با ما که باید بدانید

ویژگی های صفحه تماس با ما

متأسفانه، اغلب موارد، صفحات تماس با ما، آخرین چیزی است که طراحان سایت به آن فکر می کنند و آن را به انتهای لیست اولویت های خود می فرستند. اما حقیقت این است که هرچقدر که ظاهر یک سایت جذاب بوده، اما صفحه تماس با ما قدیمی باشد، از ارزش کسب و کار آنلاین شما کاسته خواهد شد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های صفحه تماس با ما آشنا شوید.

ویژگی های صفحه تماس با ما

ویژگی های صفحه تماس با ما چیست ؟ عدم توجه به طراحی صفحه تماس با ما، می تواند نرخ تبدیل را تا حد زیادی افت کند. در واقع، صفحه "تماس با ما" یکی از چهار صفحه مهم در هر وب سایت است زیرا به طور معمول یکی از پر بازدیدترین صفحات سایت برای اکثر شرکت ها است.

یک صفحه تماس با ما باید چگونه باشد؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

چگوه صفحه تماس با ما را بسازیم؟

 

نحوه ساخت یک صفحه تماس با ما ایده آل

چه چیزی باعث جذابیت و کاربرپسند بودن یک صفحه "تماس با ما" می شود؟ این طبیعی است که هر صفحه برای هر کاربری ممکن است جذاب به نظر برسد یا نه! اما آنچه که مد نظر است، ارائه بهترین تجربه کاربری پس از ورود به این صفحه است. به همین دلیل است که باید این نکات را حین ساخت یک صفحه تماس با ما در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که در خصوص ساخت صفحه تماس با ما باید مد نظر داشته باشید، دسترسی آسان است. در واقع شما باید لینک این صفحه را در یک بخش برجسته در وب سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.
همچنین ناگفته نماند که این صفحه باید عاری هرگونه موارد اضافه باشد. درواقع طراحی آن باید به گونه ای باشد که هویت بصری نام تجاری شما را نشان دهد.
روش های زیادی وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا با شما در ارتباط باشند. اما به یاد داشته باشید که امروزه مشتریان دوست دارند تجربه ای آسان از ارتباط با شما داشته باشند. به همین دلیل است که نحوه ارتباط با کاربران بسیار مهم است. همچنین به خاطر داشته باشید که دسترس بودن در هر مکان و هر زمان می تواند انتظارات کاربران را برآورده سازد.

ویژگی های صفحه تماس با ما سایت

 

به طور معمول، بهترین ویژگی های صفحه تماس ما شامل موارد زیر هستند:

  • آن ها توضیح می دهند که چرا یک بازدید کننده باید با شما تماس بگیرد و توضیح می دهد که شما و کسب و کارتان می تواند به مشکلات کاربران کمک کنید.
  • این صفخات شامل ایمیل و شماره تلفن هستند تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند.
  • صفحات تماس با ما شامل فرم کوتاهی هستند که کاربران می توانند با پرکردن آن، مشکلات خود را بیان کرده تا شما با آن ها در خصوص مشکلات به وجود آمده تماص حاصل نمایید.
  • همچنین این صفحات دارای گزینه های اقدام به عمل دیگری نیز هستند، تا در صورت عدم تمایل کاربر به تکمیل فرم، از روش های دیگری برای ارتباط با شما استفاده کند.
  • این صفحات ایده های اصلی شرکت را به نمایش می گذارند. این کار را می توان با درج لیست پست های اخیر وبلاگ یا مقالات مربوط به شرکت انجام داد.
  • بهترین صفحات تماس با ما به حساب های فعال رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و LinkedIn پیوند داده می شوند تا به بازدید کنندگان راهی برای تعامل با کسب و کار را ارائه دهند.
  • در نهایت پس از انتخاب روش ارتباط، کاربر به صفحه تشکر هدایت خواهد شد و برای او توضیح داده خواهد شد که چه زمان و چگونه با او تماس خواهید گرفت.

شرکت هایی که استراتژی های بازاریابی پیشرفته دارند، رویکرد بسیار خوبی را به نام افتتاح کانال های ارتباطی مطابق با استانداردهای جدید مورد انتظار مشتریان اعمال می کنند. این رویکرد ارتباطی. با استفاده از فناوری های مدرن شما را قادر به برقراری ارتباط با مشتریان از طریق چت باکس، پیام رسان، مسنجر، واتس اپ و موارد دیگر می سازند.
این کار نه تنها ارتباط با شما را برای مشتریان و کاربران آسان می کند، بلکه می تواند به راحتی بر نرخ تبدیل شما تاثیر مثبت بگذارد.

این نوع تنوع کانال های ارتباطی برای هیچ صاحب شغلی بدون ارزش افزوده ای نخواهد بود. هرگز ارزش این نکات را دست کم نگیرید. راحتی کاربران، کلید موفقیت شما خواهد بود. یک کاربر خوشحال را به سادگی می توانید تبدیل به مشتری وفادار نمایید.

بازاریاب های دیجیتال حرفه ای که در حال ایجاد صفحات فرود برای مشتریان هستند، روی فرم های تماس با ما در وب سایت کار می کنند و به نکات ریز و درشت توجه می نمایند. چرا که این نکات می توانند شکست و یا موفقیت آن ها را تضمین کند.  

سخن پایانی

فراخوان و اقدام به عمل تاثیر زیادی به افزایش نرخ تبدیل دارد، به همین دلیل است که باید به این طراحی صفحه تماس با ما توجه بیشتری کنید. چرا که این صفحه می تواند کاربران را برای برقراری ارتباط با شما ترغیب نماید.

مطالب مرتبط
اهمیت برندسازی در کسب و کار

نام تجاری از این جهت مهم است که نه تنها باعث ایجاد تأثیرات به یاد ماندنی در مصرف کنندگان می شود بلکه به مشتریان و کاربران شما این امکان را می دهد تا…

0 نظر 1400-02-15
زامبی پیج

تمامی صفحاتی که در یک وب سایت ساخته می شوند، صفحات ارزشمندی نبوده و می توانند در امتیازگیری کلی سایت اثر منفی داشته باشند. این صفحات زامبی پیج نامیده…

0 نظر 1400-02-11
راه های بهبود نرخ پرش

نرخ پرش برای کسب و کارهای اینترنتی می تواند بسیار مشکل ساز شود. اگر بازدیدکنندگان به سایت شما هدایت می شوند اما پس از چند ثانیه بدون انجام هیچ عملی و…

0 نظر 1400-02-08
نحوه قرار دادن باکس اطلاعات کنار سایت

باکس اطلاعات کنار سایت به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مختلفی در خصوص آن کسب و کار به دست آورند. به همین دلیل کسانی که اقدام به راه اندازی…

0 نظر 1400-02-07
چگونه url بنویسیم

همان طور که می دانید، هر صفحه ای در یک وب سایت، آدرس ویژه ای دارد که این آدرس ها تحت عنوان یو آر ال شناخته می شوند. بدون تردید انتخاب یک یو آر ال…

0 نظر 1400-02-04
ارسال دیدگاه