قطعی ترین روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت

روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت

بسیاری از کسب و کارها در خصوص پیاده سازی راه های جدید و خلاقانه برای افزایش ترافیک وب سایت خود تلاش می کنند. اطلاعات مختلفی در خصوص افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد که استفاده مکرر از آن ها، می تواند تبدیل به استراتژی های ناامیدکننده و خسته کننده باشد. ما در این مطلب روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت

تحقیقات کلمات کلیدی

همیشه کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای خود بگنجانید. کلمات کلیدی باید به طور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند، نه اینکه آنقدر در محتوا گنجانده شوند که ایده اصلی را از بین ببرند یا توجه خواننده را پرت کنند. پراکندگی کلمات کلیدی در سراسر محتوا بسیار مهم است؛ یعنی باید توجه کنید که کلمات کلیدی در مانند توضیحات متا، عنوان صفحه، URL، سرصفحه ها و چند بار در سراسر متن تکرار شوند.
برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs و SEMrush استفاده کنید. این سایت‌ ها نشان می ‌دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می ‌کنند. همچنین این ابزارها تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی توسط کاربران سرچ می شوند به همراه تبلیغات پرداخت به ازای پرداخت، کلمات کلیدی مرتبط و اطلاعات بسیار ارزشمندتر دیگر را به شما نشان می دهند. البته شما می توانید برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، از یک آژانس معتبر سئو کمک بگیرید. رایان بهمن پرداز می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی نماید.

افزایش ترافیک سایت

 

تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد

تنها انتشار محتوا کافی نیست. شما باید محتوایی ایجاد کنید که به یاد ماندنی و یونیک باشد. در واقع محتوای مفید و ارزشمند یکی از بهترین روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت است.
کاربران از گوگل برای یافتن پاسخ های کامل و دقیق سوالات خود استفاده می کنند و محتوای شما باید برای ارائه این پاسخ ها کاری انجام دهد. در واقع، وب ‌سایت‌ هایی که دارای بخش وبلاگ هستند، 434 درصد بیشتر از وب ‌سایت‌ هایی که فاقد این بخش هستند، بازدیدکننده دریافت می کنند.
همچنین بر طبق آمارهای منتشر شده، سایت هایی که بیش از 16 مقاله در ماه منتشر می کنند، تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که صفر تا چهار مقاله منتشر می کنند، ترافیک دریافت می کنند.
البته اصلی این است که علاوه بر توجه به انتشار محتوا، به موضوع و نحوه تولید محتوا نیز باید توجه نمایید تا بتوانید ترافیک مد نظرتان را جذب کنید.

فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی برای جذب بازدیدکنندگان بسیار مفید هستند. در واقع فعال بودن در شبکه های اجتماعی را می توانیم یکی از روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت بنامیم. به این صورت می توانید از مزایای شبکه های اجتماعی برای وب سایت بهره مند شوید:

  • محتوا (پست ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و غیره) را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید.
  • با پاسخ دادن به کاربران، ارسال مطالب به آن ها و تگ کردنشان، سعی بر ایجاد تعامل با کاربران داشته باشید.
  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
  •   لینک موجود در بیو خود را به روز کنید
  • از نفوذ اینفلوئنسرها استفاده نمایید
  • کاربران خود را تشویق به کلیک کردن بر روی لینک نمایید

ارسال ایمیل خبرنامه

تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه های ایمیلی یک راه موثر برای افزایش ترافیک وب سایت است. در اینجا چند روش فوق العاده برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد:

  • اطلاعات جذابی از محتوا را در موضوع و در متن ایمیل قرار دهید.
  • لینک یا دکمه ای را در ایمیل قرار دهید که خوانندگان بتوانند برای مطالعه ادامه مطلب، روی آن کلیک کنند.
  • مطمئن شوید که ایمیل برای موبایل بهینه سازی شده اند و لینک ها قابل مشاهده باشند.
  • قالب های جذاب ایمیل ایجاد نمایید
افزایش ترافیک سایت

کمک گرفتن از سئو

این روزها هیچ چیزی به اندازه استفاده از روش های اصولی سئو نمی تواند کار جذب ترافیک را برای شما آسان سازد. سئو به وب سایت شما کمک می کند که به صورت ارگانیک ترافیک جذب کنید. درواقع سئو شما را در رتبه های بالای صفحه نتایج موتورهای جست و جو قرار می دهد و به این ترتیب کاربران با جست و جو برای رسیدن به پاسخ پرسش های خود، وب سایت شما را میابند. به این ترتیب با انتخاب عنوان صحیح و توضیحات متای جذاب، بر روی لینک مربوط به وب سایت شما کلیک می کنند.

تجزیه و تحلیل وب سایت

یکی دیگر از روش های 3 برابر کردن بازدیدکنندگان سایت، تجزیه و تحلیل سایت است. بیایید مهدنسی معکوس فرایند انجام دهید. پیش از تولید محتوا، سری به ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت بزنید و دریابید مخاطبان بیشتر جذب کدام نوع از محتواهای شما می شوند.

بهره گیری از اینفلوئنسرها

اینفلونسرهای فعال در صنعت شما، می توانند تا حد زیادی بار تبلیغات کسب و کارتان را به دوش بگیرند. البته شما باید چیزی برای عرضه کردن داشته باشید تا اینفلوئنسرها بتوانند تاثیر مطلوبی بر تبلیغات شما بگذارند.
به کمک اینفلوئنسرها می توانند ترافیک خوبی به وب سایت خود جذب کنید. برای بهره گیری از این مزیت، در ابتدا محتوای جذاب تولید نمایید، کدهای تخفیف ایجاد کنید و هدایای نقدی و غیرنقدی برای جذب بیشتر کاربران در نظر بگیرید.  

دریافت بک لینک های با کیفیت

برای جذب ترافیک به سایت، باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، می بایست در حوزه کسب و کارتان به عنوان یک مرجع شناخته شوید. به این ترتیب لازم است تا بک لینک های معتبر و باکیفیت دریافت نمایید. اما چگونه؟
همه چیز به کمک تولید محتوا انجام می شود. محتوایی فوق العاده، منحصر به فرد و جذاب در خصوص صنعت کسب و کارتان خلق کنید تا دیگران شما را به عنوان یک مرجع بشناسند. به این ترتیب شما بدون درخواست، بک لینک های معتبر دریافت خواهید کرد، چرا که به کمک محتوای جذاب، به عنوان مرجع و پیشرو در صنعت معرفی شده اید.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش های مختلفی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. اما توجه داشته باشید که همواره لازم است که روش های قانونی و ارگانیک را در دستور کار قرار دهید تا وب سایت شما آسیب نبیند.

 

مطالب مرتبط
لینک شکسته چیست

لینک شکسته چیست؟ تاثیر لینک شکسته بر سئو چگونه است؟ لینک‌ های شکسته لینک ‌هایی هستند که باز نمی‌ شوند یا به اصطلاح شکسته و خراب هستند. هنگام لینک…

0 نظر 1400-12-27
تکنیک های نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر مخاطب شما در دیجیتال مارکتینگ می‌گذارد؟ تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه است؟ قطعا با آگهی‌ ها و تبلیغات مختلفی برخورد کرده‌…

0 نظر 1400-12-25
ترفندهای ساخت ایمیل فروش

نحوه نوشتن ایمیل فروش چگونه است؟ بازاریابی ایمیلی همچنان از جذابیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است و سطح اثرگذاری آن را می‌توان بسیار بیشتر از…

0 نظر 1400-12-24
حذف سایت از گوگل وب مستر

حذف سایت از گوگل وب مستر چگونه انجام می شود؟ تغییراتی که در سایت خود ایجاد می ‌کنید، می‌ تواند شامل تغییر در محتوای موجود در صفحات و شیوه آدرس دهی آن…

0 نظر 1400-12-23
dwell time چیست

به طور کلی مولفه‌ های زیادی وجود دارند که بر نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجوگر در فضای وب اثرگذار هستند. اما برای آگاهی از نوع کارکرد فاکتورهای یاد…

0 نظر 1400-12-22
ارسال دیدگاه
logo-samandehi